Regulamin udziału w
Indywidualnym amatorskim przejeździe rejestrowanym BBC - test nadajników gps trackcourse:
Cel:
Przetestowanie systemu śledzenia za pomocą nadajników gps i poznanie statystycznego czasu przejazdu trasy ze Świnoujścia do Krynicy Morskiej po śladzie gpx na rowerze, oraz poznanie opinii o systemie (w formie ankiety na koniec przejazdu).
Indywidualny amatorski przejazd rejestrowany jest testem ograniczonym czasowo do 110 godzin od opuszczenia terenu Latarni Morskiej w Świnoujściu.
Wymagania stawiane ochotnikom:
► Ochotnik musi być osobą pełnoletnią.
► Ochotnikiem może zostać dowolna osoba, która jest fizycznie przygotowana do pokonywania długich dystansów na rowerze.
► Ochotnik musi osobiście odebrać nadajnik gps (tzw. tracker).
► Przed odbiorem trackera musi podpisać następujące dokumenty:
Oświadczenie, że ochotnik jedzie na własną odpowiedzialność i nie występują żadne przeciwwskazania zdrowotne uniemożliwiające udział w przejeździe
deklarację covidową.
niniejszy regulamin przejazdu rejestrowanego
► Wyrazić zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych (tj, imienia i nazwiska) na potrzeby Przejazdu Rejestrowanego firmie Trackcourse (dostawcy nadajników gps).
► Za wypożyczenie nadajnika gps (trackera) pobierana jest opłata w wysokości 200 zł.
Zasady udziału w przejeździe rejestrowanym:
► Uczestnik bierze udział w przejedzie rejestrowanym na własna odpowiedzialność.
► Przejedzie rejestrowany odbędzie się niezależnie od warunków pogodowych.
► Ochotnik sam ponosi odpowiedzialność za wyrządzone przez siebie szkody.
► Trasę przejazdu rejestrowanego trzeba pokonać zgodnie z jej przebiegiem na podstawie dostarczonego pliku gpx.
► W przypadku zjechania z trasy, na posiłek, serwis, nocleg... należy na nią wrócić w tym samym miejscu i kontynuować jazdę zgodnie z śladem gpx.
► Czas przejazdu liczony jest non stop od momentu opuszczenia terenu Latarni Morskiej w Świnoujściu do punktu oznaczonego koniec trasy w Krynicy Morskiej.
► Przejazd rejestrowany należy pokonać środkami transportu napędzanymi siłą własnych mięśni. (zabronione jest udział rowerów elektrycznych i spalinowych)
► Obowiązuje zasada samowystarczalności. Możesz korzystać ze wszystkiego co jest dostępne dla wszystkich ochotników. Nie dozwolona jest pomoc własnych "pojazdów technicznych", punktów żywieniowych, "przepaków" itp.
► Podczas trwania przejazdu rejestrowanego zabrania się: jazdy pod wpływem alkoholu, lub innych używek, środków odurzających
► Przejazd rejestrowany odbywa się w normalnym ruchu drogowym, co powoduje nakaz przestrzegania zasad ruchu drogowego. (Dz.U. z 1997 r. nr 98, poz. 602)
► Ochotnik biorący udział w przejeździe rejestrowanym zobowiązany jest do zadbania o właśnie bezpieczeństwo. Rower uczestnika musi być wyposażony w oświetlenie do jazdy w nocy, a ochotnik w sztywny kask.
► Zalecane jest żeby ochotnik co jakiś czas robił sobie przerwę, a gdy poczuje zmęczenie zaleca się sen i odpoczynek.
► Podczas trwania przejazdu rastrowego zabrania się śmiecenia i niszczenia przyrody.
►W przypadku gdy rezygnujesz z dalszej jazdy, niezwłocznie powiadom Nas o tym telefonicznie. Numer do Nas 728 303 845
► W przypadku rezygnacji w którymkolwiek momencie z dalszej jazdy zwrot kosztów się nie należy
► Po zakończeniu przejazdu rejestrowanego nadajnik GPS wraz z kablem do zasilania należy natychmiast zwrócić.
► Za zgubienie/uszkodzenie nadajnika gps pobierana jest opłata w wysokości 500 zł.
Ułatwienia dla ochotników przejazdu rejestrowanego
►Ochotnik może oddać depozyt rzeczowy, który będzie przetransportowany na koniec trasy przejazdu
►Depozyty musi być zabezpieczony przed zniszczeniem, osoba przewożąca depozyt nie bierze odpowiedzialności za zniszczenie lub zagubienie depozytu (wielkość depozytu do 15 l)
Postanowienia końcowe:
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu